ERGENEKON ÇETESİ

Ergenekon Terör Örgütünün Tüm Telefon Görüşmeleri ve İddianamenin Tamamı…..

İŞTE İNTERNETE DÜŞEN YENİ SES KAYDI

Posted by oktay571 Haziran 20, 2009

İŞTE İNTERNETE DÜŞEN YENİ SES KAYDI

Halka ve AK Parti'ye ağır hakaret - Video
//

Halka ve AK Parti’ye ağır hakaret – Video
İnternete düşen ses kayıtlarına bir yenisi eklendi. Bu seferkinde AK Parti’ye “i..e” halka “aptal” gibi küfürlerin yanında üstlerine de çok ağır suçlamalar var.

İnternete düşen ses kayıtlarına bir yenisi eklendi. Üst düzey denizci bir subaya ait olduğu iddia edilen ses kaydında, hem üstlerine, hem yeni görevlendirmesine, hem iktidar Partisi AK Parti’ye hem de Türk halkına yönelik ağır değerlendirmeler var.

AK Parti için “i..e” gibi ağır bir tabirin kullanıldığı ses kaydında, Türk halkı için de “sadece güçten anlar” gibi ifadeler yeralıyor. AK Parti’ye oy verenler ise “yüzde 46’lık aptal kesim” olarak niteleniyor.

Ses kaydında C.G olduğu iddia edilen Denizci subay, kendisinin emrine istediği gemilerin verilmemesi nedeniyle Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Metin Ataç dahil pek çok ismi sert biçimde eleştiriyor.

Kendisinin Türk Dış Politikası’na yön verdiğini söyleyen ses kaydındaki kişinin sözleri şöyle:

“Ben bir C. G.’im, ben bir markayım. Ben bir Amiral değilim ben bir yani amirallik amacım olsaydı o zaman kalırdım. Benim amacım tek amacım vardı; Marka bir isim yaratmak! Ben o ismi yarattım. O ismi şimdi ben Amirallik uğruna şey yapmam, zedeleyemem. Ben kimsenin bu akşamki veya yarın akşamki masasına meze olamam, Tamam dedikodusuna da malzeme olamam. Beni pamuklara sarıp koruması gerekenler düşünsün, onlar onlar zannediyorlar ki amirallerin hepsi çok bilgili; Çok fikirli, Onları kendi kültürsüz gruplarıyla baş başa bırakıyorum!

Ben yeterince katma değerimi verdim bu Bahriye’ye Gaziantep’i getirdim, plan perensiplerde 4 sene Türkiye’nin dış politikasını şekillendirdim. Ve bazı şeyleri öğrettim Deniz Kuvvetleri’ne. Halen benim şanlarımı benim kopyalarımı kullanıyor herkes. Yeter onlara tamam insanda bak meslek onuru denen bir şey vardır, sende de o var. Meslek onuruyla kimseyi oynatmam. Ben beni beşinci lig bir göreve, pırlantayı alıp yere attı herifler ya! Bunu ben kabul edemem. Sanki biz de çocuğuz yani nedicede ben de çok yoruldum. Benim ödülüm o görevdi tamam mı? Bugünkü teamülde, bugünkü gelenekte prestijli görevlerin başında o geliyor, benimki on numara son. Şimdi ben bu darbeleri yedim ve hemen içeri girdim. Kuvvet komutanına efendim dedim, “Benim çok sevdiğim gemilerimi niye vermediniz bana?” “Her görev kutsaldır” dedi. “Kişiler görevi kutsallaştırır, büyütür” dedi. “Ona şüphe yok” dedim ama “O gemilere ben hayatımı verdim” dedim.

Sonra Kuvvet Komutanının girdim yanına. Efendim dedim ikna oldum gibi göründüm. Tamam dedim. Sonra bir daha çağırdı. Üzücü bir gündü yani.

Neyse Allah sağlık versin, hepsi hallolur. C. G.’e de bu yakışır. Bunu halkın kamuoyunun bu şeyini değerlendirmemiz gerekirdi. Ben sıradan bir amiral değilim diyeceğim!. Benim çektiğim stresi falan hiç biriniz bilmiyorsunuz yani. Selamı vericem ve gidicem. Bu intihar etmek gibi bir şeydir tamam mı? İntihara karar verdim çekicem kurşunu öyle yarım olmaz, ben gidiyim gitmiyim! Bana yakışmaz düşünmeleri gerekirdi. Onlar da C. G.’i kaybetmenin tarihi sorumluluğunu üstlensinler bakalım. Onları da öyle cezalandırıyorum.

AK PARTİ’YE AÇIK KÜFÜR

Şimdi bu Türk halkı öyle karaktersiz ki size ne diyorum en büyük sorun İslamizasyon, al işte İslamize ettiler. Halk yaptığı hatayı anlayacak o yüzde 46’lık aptal kesim ne yaptığını görecek. Ya sen şu Cumhuriyet Gazetesi’ni okumuyorsun öyle üzülüyorum ki o kadar iyi makaleler çıkıyor ki beklide eyleme dönüşmeden evvel fikirlerin hazır olması lazım anlatabiliyor muyum?

Dinin fanatizmi ve doğmayı kullananlar tek şeyden anlamış abi, Devrimlerden. Güçten başka bir b.kla olmaz bu ama işte bu i..e AKP mahvetti.

BU SEFER DOWNLOADLI SES KAYDI

Sözkonusu ses kaydı bu sefer video paylaşım sitelerine konmak yerine indirme sitesi olarak tabir edilen Rapidshare’ye kondu. Yüzlerce adrese forwardlandığı tahmin edilen sözkonusu ses kaydının indirildiği adres şöyle: http://rs322.rapidshare.com/files/246364968/GURDENIZ.avi

HABERVAKTİM
20.Haziran.2009 17:31:51

About these ads

Bir Yanıt to “İŞTE İNTERNETE DÜŞEN YENİ SES KAYDI”

  1. osman said

    burda karakteri olmayan biri varsa oda sen senin gibi düsünen serefsizlerdir ancak.
    amirine,vatanina,miletine,aslina(tabiki hangi milletten olduguna bagli)küfür ve hakaret etmekten daha kötü karaktersizlik olmadigina göre en büyük karaktersiz sensin o zaman.
    hem senin ne isin var bu ülkede,defol git kendi karakterindeki ülkelere.ama senin gibi birini hic bir ülke kabul etmez ki.
    yaziklar olsun sana ve senin gibilerine,ALLAH seni bildigi gibi yapsin insallah.AMINNNNN…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: